"Elektrifikasyon, enerji stratejimizin merkezinde olacak. Türkiye'yi ulaşımdan binalara ve tarım sektörüne kadar elektriklendireceğiz" - "2050'ye kadar toplamda en az 20 gigavat nükleer enerji kapasitesine ulaşmayı hedefliyoruz. Bu kapsamda nükleerin elektrik üretimindeki payını da yüzde 15'e çıkarmayı amaçlıyoruz" - "Altyapı yatırımları olmadan 2035 elektrifikasyon hedefine ulaşmamız mümkün değil"
Türkiye'nin 2035 enerji dönüşümü için 200 milyar dolar yatırım hedefi
"Elektrifikasyon, enerji stratejimizin merkezinde olacak. Türkiye'yi ulaşımdan binalara ve tarım sektörüne kadar elektriklendireceğiz" - "2050'ye kadar toplamda en az 20 gigavat nükleer enerji kapasitesine ulaşmayı hedefliyoruz. Bu kapsamda nükleerin elektrik üretimindeki payını da yüzde 15'e çıkarmayı amaçlıyoruz" - "Altyapı yatırımları olmadan 2035 elektrifikasyon hedefine ulaşmamız mümkün değil"






Yorumlar 0
Yorum Yap
Henüz yorum yok. İlk yorumu siz yapın!